søndag 8. januar 2012

Takk til alle sammen :o)

Jeg begynte å blogge aktivt i november 2011 og siden har det vært over 1000 besøkende på bloggen min. Takk for alle gode tilbakemeldinger og alle fine mails fra dere. Det varmer mitt hjerte! Denne milepælen ble nådd samme dag som min datters bursdag, så dette er noe jeg vil dele med dere :o)



Har du en spesiell anledning som skal feires og kunne tenke deg 12 cupcakes til den dagen....send en mail til meg på littsolskinn@gmail.com. Jeg vil velge ut en person som får cupcakes til sin dag :o)

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen til datteren din ;-))

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri vært så fan av brownies, men så ble det visst min favoritt framfor både kaker og cookies etter at jeg fikk smakt på dine lagde brownies Solskinn. Tusen takk! De var virkelig unike..nå får jeg lyst på mer,mer og bare mer. Så masse kalorier skal da kanskje egentlig gi litt dårlig samvittighet? men nei, det får jeg absolutt ikke. Jeg nøt og elsket hvert eneste bit. Tusen hjertlig takk:-) anbefales bestilling til alle lesere på det sterkeste!:) Håper jeg vil klare å lage det sånn slik som dine en gang snart. Lykke til videre.:D
    mvh, Mina

    SvarSlett
  3. Hei Mina :)
    For en koselig tilbakemelding!
    Det viktigste for meg er at du ble fornøyd.

    Tusen takk :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...