tirsdag 18. desember 2012

Dåpskake til en liten jente....

En stund siden sist nå...
Hver uke har jeg tenkt at nå må jeg legge ut et innlegg, men det dukket alltid noe opp.
Når man først kommer ut av rytmen, så er det vanskelig å starte igjen.
Nå har det blitt bakt en del kaker, så jeg begynner med den eldste.

En dåpskake som jeg lagde i september, dette er en gulrotkake dekket med vaniljekrem og marsipan.



Skoene lagde jeg 2 dager i forveien, søte rosa sko med søte blomster.
 
 
Perfekt kake til dåp :)

1 kommentar:

  1. Hei!

    Utrolig fin kake. Er det muligheter å legge inn en bestilling på en kake hos deg? :) Kunne gjerne tenke meg en lignende til et babyshower jeg skal hoste i september.

    Send meg gjerne en Mail på:
    marialsand@gmail.com
    Hvis du tar i mot bestillinger :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...